Konto bankowe dla obcokrajowców

Przyjeżdżając do Polski, zarówno na pobyt czasowy, jak i stały, każdy może potrzebować otworzyć konto w banku w Polsce i wydać kartę, która może być potrzebna przy płatnościach za zakupy i podróże. 

Kluczem do podjęcia decyzji o wydaniu karty bankowej jest to, że jest ona potrzebna do zatrudnienia. Większość pracodawców przelewa pensje na kartę.

Firma MIA CONSULT GROUP  Sp. z o.o. zapewnia pomoc klientom przy otwieraniu rachunku bankowego w Polsce. Nasi specjaliści posiadają duże doświadczenie, dzięki czemu z łatwością mogą zapewnić klientom usługę zbierania i przygotowania dokumentów do otwarcia rachunku bankowego w Polsce.

Konto bankowe dla obcokrajowców

  • Wybór optymalnego banku dla obcokrajowców
  • Zbieranie dodatkowych dokumentów w razie potrzeby
  • Pomoc w banku

od 150 zł.

Zamów usługę

Открытие счета в банке

  • Wybór optymalnego banku dla obcokrajowców
  • Zbieranie dodatkowych dokumentów w razie potrzeby
  • Pomoc w banku

od 150 zł.

Zamów usługę

Do jakiego banku zwrócić się o otwarcie rachunku w Polsce?

W Polsce jest wiele banków, które oferują klientom różne warunki otwarcia i prowadzenia rachunku bankowego.

Cudzoziemcy nie wiedzą, do którego banku lepiej się udać. Naszym klientom doradzamy współpracę tylko z dużymi bankami.

Główny problem polega na tym, że nie wszystkie banki w Polsce są gotowe otworzyć rachunek bieżący dla obcokrajowców, niektóre otwierają konto tylko wtedy, gdy mają kartę pobytu, a niektóre potrzebują tylko numerem PESEL.

Należy zwrócić uwagę, czy bank jest członkiem Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Sprawdź również, czy we wszystkich miastach kraju znajdują się oddziały i bankomaty tego banku. Dowiedz się od menedżera, ile będzie kosztować usługa, wybierz bank, w którym zaoferują Ci najkorzystniejsze warunki. Dowiedz się również, czy możesz podłączyć bank mobilny.

W oparciu o cel, w jakim potrzebujesz otworzyć konto bankowe, pomagamy naszym klientom wybrać bank.

Jakie dokumenty są potrzebne do otwarcia rachunku bankowego w Polsce?

Aby móc otworzyć konto bankowe w Polsce, muszą Państwo wcześniej przygotować niezbędne dokumenty.

Lista dokumentów może się różnić, ponieważ każdy bank może mieć własną ustaloną listę dokumentów wymaganych przy otwieraniu rachunku bankowego.

Lista jest mniej więcej taka sama, więc poniżej znajdują się dokumenty, które są najczęściej proszone o dostarczenie:

  1. Dokument potwierdzający, że przebywają Państwo legalnie na terytorium kraju (dotyczy to osób, które przyjechały do ​​kraju w ruchu bezwizowym; jeśli mają Państwo wizę, muszą ją przedstawić).
  2. Numer kodu identyfikacyjnego wybranego kraju, w którym mieszkałeś.
  3. Osobisty numer identyfikacyjny osoby w Polsce - PESEL.
  4. Oświadczenie stwierdzające, gdzie Państwo mieszkają.

Abyś Państwo mogli łatwo otworzyć konto bankowe w Polsce, specjaliści naszej firmy pomogą Państwu zebrać wszystkie niezbędne dokumenty.

Zalety biura rachunkowego MIA CONSULT GROUP

PONAD 10 LAT

Od ponad 10 lat z powodzeniem działamy w obszarze usług księgowych.

ZESPÓŁ

Współpracują z nami specjaliści ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego.

INNOWACJA

Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania do budowania procesów biznesowych.

NIEZAWODNOŚĆ

Dajemy gwarantowany wynik dla każdego rodzaju usługi.

Napisz wiadomość

Zadaj nam pytania, z przyjemnością odpowiemy!