Uzyskaj numer PESEL w Warszawie w 1 dzień

Numer PESEL w tłumaczeniu oznacza numer identyfikacyjny osoby mieszkającej w Polsce czasowo lub na stałe.

PESEL to identyfikator osobisty. Dokument ten jest niezbędny nie tylko obywatelom Polski, ale też wszystkim przyjezdnym, którzy planują dłuższy pobyt w Państwie. Numer PESEL jest nadawany wszystkim mieszkańcom Polski w momencie urodzenia. Potrzebują Państwo numeru PESEL, aby móc się zarejestrować.

Nasza firma pomaga w uzyskaniu numeru PESEL w Warszawie. Nasi eksperci pomogą Państwu uzyskać numer PESEL, nawet jeśli nie posiadają Państwo zezwolenia na pobyt w Polsce, a mianowicie nie mają Państwomeldunku).

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące uzyskania numeru PESEL w Warszawie, mogą Państwo skontaktować się telefonicznie z naszymi specjalistami.
Na pewno Państwu pomogą i wyjaśnią wszystkie szczegóły dotyczące uzyskania numeru PESEL!

PESEL

  • Możliwość odbioru bez meldunku
  • Szybkie przygotowanie dokumentów
  • Pomoc w agencjach rządowych

от 250 zł.

Zamów usługę

Każdy może otrzymać numer PESEL w Warszawie

Numer PESEL może otrzymać osoba, która spełnia co najmniej jeden z poniższych parametrów:

  • Posiada umowę najmu, która zawierana jest na okres dłuższy niż 3 miesiące. 
    Jednym z głównych warunków jest posiadanie pozwolenia na pobyt w kraju.
  • Jeśli dana osoba ma w Polsce rodzinę, która mieszkają w kraju na stałe.
  • Jeśli dana osoba ma prawo do czasowego lub stałego pobytu w kraju.
  • Osobie nadano status uchodźcy, co potwierdza wydany jej dokument.
  • Dla celów podatkowych (od 1 lipca 2021 r.) - W tym przypadku meldunek nie jest wymagany.

Zalety biura rachunkowego MIA CONSULT GROUP

PONAD 10 LAT

Od ponad 10 lat z powodzeniem działamy w obszarze usług księgowych.

ZESPÓŁ

Współpracują z nami specjaliści ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego.

INNOWACJA

Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania do budowania procesów biznesowych.

NIEZAWODNOŚĆ

Dajemy gwarantowany wynik dla każdego rodzaju usługi.

Dlaczego potrzebują Państwo numeru PESEL w Polsce?

Numer PESEL jest potrzebny w następujących przypadkach:

  1. Jeśli chcą Państwo wynająć mieszkanie i podpisać umowę najmu.
  2. W celu zawarcia umowy ubezpieczenia.
  3. Jeśli zamierzają Państwo studiować na uniwersytecie w Polsce.
  4. Jeśli planują Państwo zarejestrować się w celu uzyskania pracy.
  5. Składanie oficjalnych dokumentów.

Uzyskanie numeru PESEL w Polsce

W 2020 r. procedura uzyskania numeru PESEL była inną niż obecnie. Obecnie ten numer identyfikacyjny jest nadawany cudzoziemcom automatycznie z chwilą wydania przez nich meldunku. W takim przypadku nie musisz zbierać żadnych certyfikatów i pisać wniosku. 

W Warszawie numer PESEL możesz otrzymać w urzędzie. Ужонде.

Jeśli zarejestrowani obywatele nie posiadają tego dokumentu, powinni skontaktować się z miejscem rejestracji. Aby ułatwić sobie uzyskanie PESEL, mogą Państwo skontaktować się z naszą firmą. Eksperci z pewnością pomogą Państwu uporać się z uzyskaniem dokumentu.

Jeżeli dana osoba nie posiada meldunku, ale potrzebuje numeru PESEL, to można go wystawić ręcznie z jednoczesną rejestracją w miejscu, w którym aktualnie mieszka.

PESEL można również uzyskać w wydziale ewidencji ludności. Aby to zrobić, musisz złożyć następujące dokumenty:

  1. Paszport;
  2. Dokument potwierdzający, że dana osoba mieszka w Polsce legalnie. 
Takim dokumentem może być umowa najmu;
  3. Ubezpieczenie medyczne lub polisa ubezpieczenia społecznego;
  4. Wypełniony formularz specjalny. Aby uniknąć błędów przy wypełnianiu tego formularza, najlepiej skontaktować się ze specjalistami naszej firmy.