Uzyskaj numer PESEL w Warszawie w 1 dzień
Numer PESEL w tłumaczeniu oznacza numer identyfikacyjny osoby mieszkającej w Polsce czasowo lub na stałe.
PESEL to identyfikator osobisty. Dokument ten jest niezbędny nie tylko obywatelom Polski, ale też wszystkim przyjezdnym, którzy planują dłuższy pobyt w Państwie. Numer PESEL jest nadawany wszystkim mieszkańcom Polski w momencie urodzenia. Potrzebują Państwo numeru PESEL, aby móc się zarejestrować.
Nasza firma pomaga w uzyskaniu numeru PESEL w Warszawie. Nasi eksperci pomogą Państwu uzyskać numer PESEL, nawet jeśli nie posiadają Państwo zezwolenia na pobyt w Polsce, a mianowicie nie mają Państwomeldunku).
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące uzyskania numeru PESEL w Warszawie, mogą Państwo skontaktować się telefonicznie z naszymi specjalistami.
Na pewno Państwu pomogą i wyjaśnią wszystkie szczegóły dotyczące uzyskania numeru PESEL!
PESEL
- Możliwość odbioru bez meldunku
- Szybkie przygotowanie dokumentów
- Pomoc w agencjach rządowych
от 250 zł.
Zamów usługęKażdy może otrzymać numer PESEL w Warszawie
Numer PESEL może otrzymać osoba, która spełnia co najmniej jeden z poniższych parametrów:
- Posiada umowę najmu, która zawierana jest na okres dłuższy niż 3 miesiące.
Jednym z głównych warunków jest posiadanie pozwolenia na pobyt w kraju. - Jeśli dana osoba ma w Polsce rodzinę, która mieszkają w kraju na stałe.
- Jeśli dana osoba ma prawo do czasowego lub stałego pobytu w kraju.
- Osobie nadano status uchodźcy, co potwierdza wydany jej dokument.
- Dla celów podatkowych (od 1 lipca 2021 r.) - W tym przypadku meldunek nie jest wymagany.
Zalety biura rachunkowego MIA CONSULT GROUP

PONAD 10 LAT
Od ponad 10 lat z powodzeniem działamy w obszarze usług księgowych.


ZESPÓŁ
Współpracują z nami specjaliści ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego.


INNOWACJA
Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania do budowania procesów biznesowych.


NIEZAWODNOŚĆ
Dajemy gwarantowany wynik dla każdego rodzaju usługi.

Dlaczego potrzebują Państwo numeru PESEL w Polsce?
Numer PESEL jest potrzebny w następujących przypadkach:
- Jeśli chcą Państwo wynająć mieszkanie i podpisać umowę najmu.
- W celu zawarcia umowy ubezpieczenia.
- Jeśli zamierzają Państwo studiować na uniwersytecie w Polsce.
- Jeśli planują Państwo zarejestrować się w celu uzyskania pracy.
- Składanie oficjalnych dokumentów.
Uzyskanie numeru PESEL w Polsce
W 2020 r. procedura uzyskania numeru PESEL była inną niż obecnie. Obecnie ten numer identyfikacyjny jest nadawany cudzoziemcom automatycznie z chwilą wydania przez nich meldunku. W takim przypadku nie musisz zbierać żadnych certyfikatów i pisać wniosku.
W Warszawie numer PESEL możesz otrzymać w urzędzie. Ужонде.
Jeśli zarejestrowani obywatele nie posiadają tego dokumentu, powinni skontaktować się z miejscem rejestracji. Aby ułatwić sobie uzyskanie PESEL, mogą Państwo skontaktować się z naszą firmą. Eksperci z pewnością pomogą Państwu uporać się z uzyskaniem dokumentu.
Jeżeli dana osoba nie posiada meldunku, ale potrzebuje numeru PESEL, to można go wystawić ręcznie z jednoczesną rejestracją w miejscu, w którym aktualnie mieszka.
PESEL można również uzyskać w wydziale ewidencji ludności. Aby to zrobić, musisz złożyć następujące dokumenty:
- Paszport;
- Dokument potwierdzający, że dana osoba mieszka w Polsce legalnie. Takim dokumentem może być umowa najmu;
- Ubezpieczenie medyczne lub polisa ubezpieczenia społecznego;
- Wypełniony formularz specjalny. Aby uniknąć błędów przy wypełnianiu tego formularza, najlepiej skontaktować się ze specjalistami naszej firmy.