Elektroniczny podpis w Polsce

Co to jest elektroniczny podpis? Dzięki podpisowi cyfrowemu można uzyskać informacje o firmie w formie elektronicznej w bazie danych na oficjalnych stronach internetowych.


Istnieją dwa rodzaje podpisów cyfrowych: 

  1. Elektroniczny
  2. Kwalifikowany

Podpis elektroniczny

  • Szybkie przygotowanie dokumentów
  • Pomoc przy odbiorze

  • Konfigurowanie programów


od 300 zł.

Zamów usługę

Gdzie może być używany podpis elektroniczny?

Podpis elektroniczny to metoda oddalonej identyfikacji osoby w Polsce, o której informacje właściciel podpisu przechowuje na nośniku przenośnym.


Dzięki podpisowi elektronicznemu możliwe jest dostarczenia dokumentacji składanie reklamacji.

Osoby prawne mają możliwość elektronicznego podpisywania wniosków i dokumentów do przetargów, rejestrowania elektronicznych transakcji na rynku nieruchomości.

Zalety biura rachunkowego MIA CONSULT GROUP

PONAD 10 LAT

Od ponad 10 lat z powodzeniem działamy w obszarze usług księgowych.

ZESPÓŁ

Współpracują z nami specjaliści ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego.

INNOWACJA

Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania do budowania procesów biznesowych.

NIEZAWODNOŚĆ

Dajemy gwarantowany wynik dla każdego rodzaju usługi.